piątek, 20 września 2019

Wyszukaj idealne słowo kluczowe

Słowa kluczowe są uważane za bardzo ważną część optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Musisz więc wybrać właściwe słowo kluczowe dla swojej firmy. Po prostu wybranie dowolnego popularnego klucza nie przyniesie żadnej korzyści Twojej firmie, ponieważ po wybraniu słowa kluczowego odwiedzający mogą przyjść, ale gdy nie dostaną tego, czego chcą, na pewno nigdy więcej nie odwiedzą Twojej witryny.

 Istnieje kilka kwestii, które należy rozważyć przy wyborze słowa kluczowego. Nie powinieneś przejmować się długością słów. Długość zależy od wielkości i wartości Twojej firmy. Pozwól mi to zepsuć. Słowa kluczowe mogą być 3 typów.

 –Głowy (zawiera tylko jedno słowo)

 –Body (zawiera 2-3 słowa)

 –Długi ogon (zawiera wiele słów)


 Więc na który powinieneś wybrać? Cóż, jedno słowo kluczowe jest najbardziej konkurencyjne i jeśli twoja marka nie jest bardzo popularna, nie powinieneś próbować tego typu. Na przykład jeśli posiadasz fabrykę odzieży, kluczowym słowem kluczowym może być „Koszule”

 Z drugiej strony słowa kluczowe typu ciało są średnio konkurencyjne. Możesz uzyskać 1000-2000 ruchu miesięcznie. W tym typie słowo kluczowe będzie nieco dłuższe i bardziej szczegółowe, np. „Koszulka męska”

 i wreszcie słowa kluczowe z długim ogonem są mniej konkurencyjne. Możesz spodziewać się, że uzyskasz 100-1000 ruchu miesięcznie. Statystyki mówią, że 15% słów kluczowych z długim ogonem nie jest nawet wyszukiwanych w Google. Są więc dobre i złe strony. Słowo kluczowe z długim ogonem może brzmieć „Męska koszulka polo”. Możesz zobaczyć jego bardziej szczegółowe i przyciągnąć odbiorców docelowych.

 Po wybraniu długości słowa kluczowego powinieneś pomyśleć o celu. Czy chcesz przyciągać tylko ruch, czy chcesz ukrywać odwiedzających przed kupującymi. Ten zależy również od rodzaju działalności. Na przykład, jeśli masz witrynę e-commerce, Twoim celem powinna być konwersja i zwiększenie sprzedaży nie tylko odwiedzających. Z drugiej strony, jeśli jesteś właścicielem witryny blogowej, Twoim jedynym celem powinno być zwiększenie ruchu. Dlatego w celu konwersji należy obliczyć, ile osób odwiedza Twoją witrynę i ile kupuje. Ponieważ tylko ten ostatni ma znaczenie.

 W skrócie, ponieważ słowa kluczowe zapewniają sprzedaż, więc upewnij się, że wybrałeś najlepsze słowo kluczowe i przyciągaj potencjalnych klientów, a nie zwiększaj ruch. Na przykład mam trochę treści graficznej w moim portfolio. Dużo myślałem i zamiast pisać coś takiego jak treść graficzna lub moje portfolio, wybrałem słowo kluczowe świątynie graficzne premium.

6 komentarzy:

  1. Faktem jest, że odpowiednie wyszukanie słów kluczowych pozwala nam na późniejszym etapie dotrzeć do większej ilości odbiorców. Należy również pracować nad tym aby zwiększać ruch na stronie https://www.zgred.pl/zgredia/jak-zwiekszyc-ruch-na-stronie-internetowej/ ponieważ wtedy nasza witryna jest bardziej rozpoznawalna w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem także pozycjonowanie SEO jest dość ważnym procesem i jeśli zależy nam na promowaniu firmy to warto jest go wdrażać. Niedawno pojawił się ciekawy artykuł https://www.telewizjaolsztyn.pl/wiadomosci/s/8570,pozycjonowanie-stron-co-warto-o-nim-wiedziec w którym można przeczytać o samych superlatywach pozycjonowania stron. Ja się piszę na taką reklamę w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry poradnik.
    Warto też zapoznać się z artykułem na temat pozycjonowania sklepów internetowych https://mayko.pl/pozycjonowanie-sklepow-internetowych/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy poradnik. Wybór słów kluczowych ma bardzo duże znaczenie, jeżeli chodzi o marketing w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny tak samo interesujący. Mam nadzieje, że niebawem dodasz coś nowego ale tak samo ciekawego. O pozycjonowaniu można znaleźć bardzo dużo informacji na stronie https://www.nowapozycja.pl/pozycjonowanie-stron-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy artykuł. Jeśli interesuje was tematyka pozycjonowania stron internetowych, zajrzyjcie na stronę internetową https://katowice24.info/gdy-katowice-to-za-malo-slow-kilka-na-temat-pozycjonowania-organicznego/. Można tam znaleźć mnóstwo ciekawych informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń