piątek, 11 października 2019

Moje poszukiwanie guru marketingu cyfrowego

Witam wszystkich, jestem Martyna i piszę tę recenzję, mając nadzieję, że pomoże ona rozwiązać problem ze znalezieniem najlepszego partnera marketingowego dla Twojej firmy. Czytając komentarze, widzę, że większość z was stara się znaleźć idealną osobę - kwintesencję „guru” marketingu, który twierdzi, że posiada całą wiedzę o tym, jak działają firmy.

Zacznę od tego. Zmarnowałem kilka miesięcy - prawie rok - na kontakt z tymi samozwańczymi guru, którzy wydawali się być świetni w wygłaszaniu odpowiednich kazań we właściwym czasie. Jednak nigdy nie wykraczało poza to. Słowa - to wszystko, co mieli do zaoferowania. Jasne, ci ludzie mogli sprzedawać marzenia, ale tak naprawdę potrzebowałem sprzedaży mojego produktu i to na pewno się nie działo. Co ciekawe, na początkowych etapach zagubiłem się w grze wrażeń, widoczności, wpisów, zaangażowania, treści, blogów, potencjalnych klientów i tak dalej. Ale gdzie była sprzedaż? Nadal mi się wymykało, uciekało ode mnie, jak sukces. Patrzyłem na siebie jak bhakt w poszukiwaniu nirwany, ale wtedy dostałem tylko gurujich, którzy po prostu mówią i mówią o tak wielu rzeczach, oprócz tego, że mówią mi, jak osiągnąć nirwanę, w moim przypadku sprzedaż. Ci samozwańczy guru cyfrowi, freelancerzy, niektóre firmy marketingu cyfrowego i ich sprzedawcy, niektórzy promotorzy agencji cyfrowych i ich teorie, wciąż mnie zadziwiają. W każdym razie, ponieważ nie ma wyznacznika wydajności, a to wymaga czasu, nie byłem pewien, w kogo uwierzyć, a kogo nie na tym etapie.


W każdym razie nadal postanowiłem trzymać się planu. Po prostu myślałem, że nie znalazłem właściwej osoby. Więc przeszedłem od jednego „guru” do drugiego. Cholerny! Chciałbym wykorzystać ten czas i energię na lepsze cele. Po 8 miesiącach marnowania czasu byłem rozczarowany i dosłownie beznadziejny. Dosłownie zrezygnowałem z używania technologii cyfrowej jako narzędzia do ołowiu lub sprzedaży. Pomyślałem, do cholery, że tradycyjna metoda może zadziałać lepiej i mogłaby z nich uzyskać więcej rezultatów, ale potem cyfrowy sen i fakt, że jeśli nie dzisiaj, będziemy w pełni na platformie cyfrowej, uświadomiłem sobie, że ważne było dla mnie zrozumienie tych narzędzi i znalezienie partnera, który mógłby faktycznie zakotwiczyć mój cyfrowy statek w cyfrowym słowie.

W końcu postanowiłem współpracować z jakąś agencją i tak, mam na myśli właściwą agencję, a nie taką, która mówi „jaka jest potrzeba przyjścia do mojego biura? W każdym razie będziemy pracować cyfrowo, więc po co zawracać sobie głowę „Zacznijmy pracę”. Och, daj spokój, rozumiem, że praca dzieje się cyfrowo, ale nie są to duchy cyfrowe, które pracują. To musi być ktoś. Dlaczego więc to zabawa w chowanego i dlaczego nie spotkać się z klientem! Właściwa agencja wydawała się najlepszą opcją po serii rozczarowań. Pracując z moją pierwszą agencją, zdecydowanie poczułem różnicę. Mieli zespół, doświadczenie i, co najważniejsze, mieli zamiar pracować.

Chociaż chciałbym tutaj wspomnieć, że znalezienie odpowiedniej agencji dla Twojej firmy może być kłopotliwym zadaniem. Na rynku jest tak wiele opcji. Niektóre są dobre w marketingu cyfrowym, ale nie mają niezbędnej wiedzy specjalistycznej w zakresie marketingu offline. Większość z nich nie przyznaje się do ostatecznych wyników.

Jednak moje doświadczenie z „guru marketingu” nauczyło mnie wielkiej lekcji; więc zdecydowanie wracałem w tę otchłań. Rozpaczliwie szukałem agencji, która mogłaby oferować wyniki i generować sprzedaż dla mojej firmy. Tak, moi przyjaciele, wszystko, co się liczy, to to, że pod koniec dnia wszystkie historie i teorie dotyczące wrażeń, generowania potencjalnych klientów, widoczności, brandingu, blogowania itp. Powinny doprowadzić mnie do sprzedaży. Jeśli sprzedaż nie nastąpi, nie ma sensu robić tego wszystkiego. Wydaje mi się, że zawsze istnieje lepszy sposób wydawania pieniędzy. Byłem bardzo jasny, że chciałem agencji, która jest gotowa wziąć na siebie odpowiedzialność za sprzedaż i rozmawiać ze mną w liczbach oraz w liczbie, którą rozumiem, tj. Danych dotyczących sprzedaży. Wszystko inne znajdzie się na swoim miejscu, jeśli cel i wizja będą jasne. Moja wizja była jasna - Sprzedaż.

Voila! Byłem zachwycony, kiedy usłyszałem o AOB India. Teraz ci faceci twierdzą, że oferują usługi w całym spektrum. Oferują marketing cyfrowy, SEO, treści, zaangażowanie ATL i BTL, rozwój MCM, połączenia przedsprzedażowe, połączenia do generowania post-leadów i zapewniają szereg rozwiązań ostatniej mili, które faktycznie mają znaczenie, a mnie zainteresowało to, że zapewniają sprzedaż Twój biznes i nie ograniczaj się do generowania potencjalnych klientów.

To znaczy, to było dla mnie jak złota gęś. Wreszcie wiedziałem, że dobrze zaprojektowane zaplecze SEO dla strony jest tym czego tak naprawdę szukałem.Zrobiłem trochę więcej kopania i skontaktowałem się z kilkoma firmami, z którymi pracowały. Ta reakcja sprawiła, że ​​poczułem jeszcze większą nadzieję i wiedziałem, że chcę współpracować z AOB.

Ale tutaj pojawia się część negatywna. Ludzi w AOB trudno jest złamać. To tak, jakby byli zbyt wybredni w kwestii tego, z kim chcą pracować. Początkowo pomyślałem, że nawet nie byli zainteresowani współpracą. Ci faceci mają nastawienie. Myślę, że wynika to z faktu, że wiedzą, jak sprzedawać. Dowiedziałem się znacznie później, że liczba ta ma znaczenie dla tych facetów, a ponieważ ich model przychodów ma znaczną część pochodzącą z prowizji od sprzedaży, są wybredni co do projektu. Praca z nimi jest również bardzo trudna, ponieważ nie mają czasu na pracę. To jak praca 24x7x365 dni; noc i dzień są tak samo dobre. Ci faceci popychają cię do danych, terminów i rezultatów. To niesamowite, że znów czujesz się młody.

Ale upierałem się i wreszcie udało mi się przetrwać. Przeciwnie, okazały się dość elastyczne i były gotowe do pracy zgodnie z moimi wymaganiami. I uwierz mi, w ciągu kilku miesięcy mogłem zauważyć wzrost sprzedaży.

Dzisiaj minęło ponad 8 miesięcy, kiedy współpracuję z AOB i cieszę się, że ich znalazłem. Chciałbym więc polecić je każdemu, kto chce rozwijać swoją działalność. Ale bądź gotowy poradzić sobie z byciem „wybrednym”! I nie zapominaj, że każdy w biurze ma nastawienie - pewność siebie i liczby. Wszystkiego najlepszego. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże.

5 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukałem długo firmy pod sms oraz e-mail marketing aż w końcu znalazłęm https://www.neocraft.eu/ i jestem bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy szukałem Biura Detektywistycznego, mój wybór padł na Detektywów z Mińska Mazowieckiego, telefon 502 492 132

    OdpowiedzUsuń
  4. Detektywi Otwock - Usługi Detektywistyczne na terenie Otwocka. Dzwoń na numer 502 492 132, 535 440 037. Prywatni Detektywi Monika i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń