piątek, 20 września 2019

4 Porady budujące markę dotyczące korzystania z Instagram dla Twojej firmy

Jak stworzyć potężną strategię marketingową w mediach społecznościowych na Instagramie

 Jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, jakie mają dziś marketerzy, są media społecznościowe. Od postów na Facebooku po tweety na Twitterze, udostępnianie swoich produktów lub usług na platformach społecznościowych to świetny sposób na zwiększenie świadomości marki, zaangażowania, sprzedaży i potencjalnych klientów.

 Jednak wiele osób drapie się po głowie, jeśli chodzi o marketing na Instagramie.

 Wielu z nas korzysta z Instagrama jako osobistego konta do publikowania zdjęć naszej rodziny, przyjaciół, wakacji i jedzenia - ale jak może się wiązać z biznesem? I powinien?

 Z prędkością, w której rośnie Instagram, nie lekceważ jego wartości, aby zwiększyć swoją markę i działania marketingowe.

 Stało się niezwykle cenną platformą marketingową i chociaż osoby w wieku 18-29 lat są nadal dominującymi użytkownikami, wyższe grupy wiekowe szybko nadrabiają zaległości.

 Niektóre statystyki Instagram z Sprout Social w 2018 roku mówią:
 • 7 na 10 hashtagów na Instagramie jest oznakowanych marką
 • 80% użytkowników obserwuje działalność na Instagramie
 • 65% najskuteczniejszych postów na Instagramie zawiera produkty

 Jeśli masz ochotę odkryć Instagram w ramach strategii marketingowej w mediach społecznościowych, zapoznaj się z tymi wstępnymi wskazówkami, które pomogą Ci zacząć:

 1. Mądrze używaj hashtagów

 Nie musisz wrzucać wszystkich hasztagów, o których myślisz w jednym poście, ale potrzebujesz co najmniej kilku.

 Hashtag to znak #, po którym następują opisowe słowa o twoim obrazie, ponieważ w tym przykładzie użyłem #marketing i #ctaconf, czyli konferencji, w której wtedy uczestniczyłem.

 Gdy użytkownik kliknie / stuknie hashtag lub wpisze hashtag w polu wyszukiwania, wyświetli wszystkie obrazy, które go używają. Użytkownik może nawet zasubskrybować, aby nadal śledzić ten hashtag.

 Mamy nadzieję, że użytkownik zobaczy Twoje zdjęcie, wejdzie na Twój profil i najlepszy scenariusz, podąży za Tobą i zaangażuje się w kolejne posty!

 Jednak gdy hashtagi są niezwykle popularne, rywalizacja o wyniki jest bardzo zacięta. Podobnie jak słowa kluczowe SEO, im bardziej popularny jest termin, tym trudniej jest znaleźć się na górze wyników wyszukiwania. Tak więc mój przykład użycia #marketingu był naprawdę daremny, gdybym chciał uzyskać jakąkolwiek przyczepność z tego postu.

 Chcesz dopasować swoje hashtagi do swojej firmy i lokalizacji, ale także na tyle wciągające, aby użytkownik wpisał je w polu wyszukiwania na Instagramie.

 Na przykład:
 • Załóżmy, że masz pizzę w Vancouver. Zamieszczasz zdjęcie swojej pizzy Pepperoni z hashtagami #VancouversBestPizza #NicolosRestaurant #DeliciousDeepDish
 • Lub jesteś organizatorem ślubów w Toronto. Zamieszczasz zdjęcie pierwszego tańca pary młodej z hashtagami #TorontoWeddingPlanner #LoveWins #WinterWedding
 Święta i wydarzenia specjalne to doskonały czas na promocję firmy i zdobycie obserwujących na Instagramie. Niezależnie od tego, czy jest to wyprzedaż w Czarny piątek, wykorzystanie produktu na Święto Dziękczynienia, czy wykrzykiwanie produktu w Krajowym Dniu Psa, wszystkie one stanowią idealną okazję do zaprezentowania Twojej marki biznesowej w sposób nie-sprzedażowy.

 2. Dziękujemy publiczności za pojawienie się

 Nie tylko publikujesz kilka zdjęć i hashtagów i czekasz na pojawienie się polubień.

 Aby zyskać obserwujących na Instagramie, nawiązać kontakt z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż lub liczbę potencjalnych klientów, musisz poświęcić czas.

 Zobacz tutaj przykład eksperta od wideo, Michele Moreno, w którym odpowiada na każdy komentarz pozostawiony w swoim poście wideo.

 Więc jeśli ktoś zostawi komentarz lub pytanie dotyczące jednego z twoich postów, poświęć czas, aby odpowiedzieć i podziękować / odpowiedzieć na pytanie.

 Spójrz na ich profil, a jeśli podoba Ci się to, co widzisz, obserwuj ich.

 Firmy często najpierw podążają za komentatorami w nadziei, że odwdzięczą się im.

 Możesz także szukać osób, które mogą być zainteresowane Twoim produktem, a następnie komentować ich zdjęcia i / lub obserwować je, ale nie wysyłaj spamu z prośbą o natychmiastowe obserwowanie Ciebie.

 3. Interakcja z odpowiednimi wpływowymi

  Wpływowymi są użytkownicy Instagram, którzy mogą wpływać na twoją grupę docelową ze względu na ich popularność i / lub obserwowanie w mediach społecznościowych.

 Danielle Bernstein jest dobrym przykładem influencera, który pracował z marką. Możesz nie rozpoznać jej imienia, ale 1,8 miliona obserwujących jej konto na Instagramie WeWoreWhat.

 Bernstein i FIJI Water współpracowały przy tworzeniu BodyWoreWhat, kampanii marketingowej oferującej 8-minutowe filmy treningowe z nią i jej osobistym trenerem.

 To może być skrajny przykład i jeśli nie masz głębokich kieszeni, prawdopodobnie nie będziesz w stanie przyciągnąć influencera z prawie dwoma milionami obserwujących.

 Ale nie rozpaczaj. Od mamuskich blogerów po lokalnych smakoszy, zawsze możesz znaleźć kogoś, za kim podąża twoja grupa docelowa, lubi lub podziwia. Może chętnie ocenią Twój produkt lub zrobią z niego zdjęcie - użyj swojej wyobraźni!

 4. Nie chrzań swoich produktów

 Instagram nie jest miejscem do ciągłego udostępniania zdjęć produktów. Pomyśl o doświadczeniu, jakie ludzie mają z korzystania z tego, co oferujesz, lub o korzyściach, jakie daje ludziom.

 Jeszcze lepiej, pokaż prawdziwe przykłady. Jednym ze sposobów jest proszenie odbiorców o treści generowane przez użytkowników. Oznacza to, że użytkownicy udostępniają swoje zdjęcia za pomocą udostępnionego przez Ciebie hashtaga.

 Internetowy sklep meblowy Wayfair.com bardzo dobrze generuje treści tworzone przez użytkowników. Prowadzą kampanię generowaną przez użytkowników, która umożliwia klientom udostępnianie zdjęć ich stylowych domów wypełnionych Wayfair za pomocą hasztagu #WayfairAtHome.

 Poinformuj innych, że ich zdjęcia mogą być prezentowane na Twojej stronie, dzięki czemu możesz znacznie zwiększyć zawartość na Instagramie - za darmo!

 Bez względu na to, jak korzystasz z Instagrama w swojej firmie, bądź autentyczny i wierny swojej marce. Właśnie o to chodzi w platformie i pomoże ci rozwinąć swój biznes, zdobyć obserwujących na Instagramie i przyciągnąć sprzedaż lub potencjalnych klientów.

2 komentarze:

  1. Wspaniałą markę detektywistyczną jest Kobiece Biuro Detektywistyczne FEMINA, które działa również w Mińsku Mazowieckiem - www.kobieta-detektyw.waw.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A telefon do Kobiety Detektyw z Warszawy to 535 440 037

    OdpowiedzUsuń