karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

piątek, 26 sierpnia 2016

26/08/2016

Cześć, dzisiaj na dworze jest bardzo gorąco, właśnie wróciłam z długiego spaceru. Byłam w parku, na plaży i ogólnie zeszło mi to prawie 3 godziny.  Co tam u mnie? Nie wiem czy wspominałam, ale mam złamane serce :( A poza tym to martwię się trochę zdrowiem, od leków przybrałam trochę na wadzę i wydaję mi się, że po prostu zbiera mi się woda w organizmie, we wtorek idę do lekarza na kontrolę. Wrzucam zdjęcia ze spacerku, buziaki :)









17 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam :) Zaobserwuj jeśli ci się spodoba, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward :)
    Informacje w ostatnim poście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że jak wyjdziesz od lekarza to z pozytywnymi wynikami :* ja na nadmiar wody używam detramax i pomaga mi :)przynajmniej nogi nie puchną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby wszystko było dobrze ze zdrówkiem :)

    Zapraszam serdecznie do mnie na NAHTURAL.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! Sklejonego serca życzę i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia! Sklejonego serca życzę i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukieneczka :) zdrówka dużo życzę!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka;)
    zdrówka!
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka :)
    napisałaś, że obserwujesz mojego bloga, a niestety nie mam Twojej obserwacji :(
    miłego wieczoru! :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w tej sukience ;) Świetna figura !

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) życzę dużoo zdrowia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powrotu do zdrowia :D

    W międzyczasie zapraszam:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę ;) Fajna stylizacja :)
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia życzę, ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń