karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

czwartek, 9 czerwca 2016

3 x TAK.

Dziś przychodze do Was z recenzją trzech kosmetyków, które bardzo lubię, jest to pierwszy taki wpis na moim blogu, myślę, że będą kolejne. Może, któraś z tych rzeczy Wam się spodoba lub macie też w swoich zbiorach, jeśli tak piszcie w komentarzach.

 W tym wpisie przedstawiam Wam trzy produkty, które ostatnio używałami przypadły mi one do gustu. Tak więc pierwszą z nich jest balsam brązujący relaksujący z Ziaji. Pierwszą rzeczą, która mi się w nim podoba jest to, że nie robi smug i plam, bardzo delikatnie opala i efekt jest naturalny, nie pomarańczowy czy mocno brązowy tylko taki, jaki daje naturalna opalenizna. Po użyciu balsamu cera nabiera ładnego koloru już po kilku godzinach. Opakowanie jest duże, więc produktu starcza na długo. Jedyne co mi się w nim nie podoba to zapach, jest taki sztuczny, chemiczny, ale nie przeszkadza mi to aż tak. Ogólnie balsam bardzo fajny, polecam wszystkim i nawet osobą które dopiero zaczynają przygodę z tego typu balsamami.

Kolejny produkt to dobrze znany prawie wszystkim płyn micelarny od Garniera. Produkt jest w dużej butelne, jest bardzo wydajny i starcza na długo. Podoba mi się to, że jest bezzapachowy, delikatny, nie podrażnia cery ani oczu. Nadaję się do całego makijażu, chociaż u mnie miał trochę problemy ze zmyciem kredki do oczu, ale tak ogólnie zdaje egzamin przy zmywaniu podkładu, różu i bronera. Polecam go nawet do wrażliwej cery, warto wypróbować.

Ostatnim już produktem, który polecam w dzisiejszym wpisie jest masełko do ust z Nivea makadamia i wanilia. Masełko zapakowane jest w małym okrągłym ii blaszanym pudełeczku, Pachnie ślicznie, ale na ustach już tego smaku nie ma. Według mnie masełko nie jest wydajne, ale ja i tak je uwielbiam za zapach, nawilżenie ust. Używam go na codzień, w ciągu dnia i wieczorem. Bardzo fajny produkt, jest jeszcze dużo innych wersji zapachowych.


14 komentarzy:

  1. Ja to masełko mam i mam i nie mogę skończyć. Ale jest bardzo fajne i zapach ma przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masełko też posiadam :)
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełko do ust miałam - obłędny zapach i na noc było idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tych masełkach do ust z Nivea czytam same pozytywne opinie;) Z czasem na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to masło z Nivei i bardzo je lubię.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z tych wszystkich produktów Garniera uwielbiam :) Miałam też masełko z Nivea ale kokosowe ono mi nie podeszło i nie wiem jak by było z innymi wariantami zapachowymi a ziajki nie miałam i chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam znam i jestem też zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. w zeszłym roku używałam tego balsamu ziaja i lubiliśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony micel, używam zamiennie z tym z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten płyn micelarny i masełko do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn micelarny z Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń