karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

środa, 22 czerwca 2016

22/06/2016




 Cześć, jak Wam mija dzień? U mnie na spokojnie, siedzę sobie sama w domu, przeglądam blogi, słucham muzyki i piszę właśnie na blogu :) Później zamierzam gdzieś wyjść ponieważ nie chcę spędzić całego dnia w domu. 

Outfit na zdjęciach pochodzi z wczorajszego dnia, gdzie było dosyć ciepło i można było wyjść na miasto w samej bluzce.
Dzisiejsza stylizacja jest raczej klasyczna, zwykłe dżinsy i element dodający stylizacji energii to bluzka w kwiatym również w stonowanych kolorach. Klasyczny zestaw, pasujący by wyjść w nim na zakupy lub na spacer. 



20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna klasyczna stylizacja, ja też w domku spędzam dziś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie samotne dni spędzane w domu :) wypoczywam wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, sliczna bluzeczka :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kwiaty, ale raczej na spódnicach czy sukienkach. Wyglądasz ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całośc świetnie do Ciebie pasuje :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. :)

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka najlepsza :) Podoba mi się odcień bluzki, spokojny, ale dzięki wzorowi jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za piękna pogoda by zostać w domu, ja niedługo wybieram się na rolki :D


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach :)
    A ja ostatnio dni spędzam na nauce, gdyż mam egzaminy.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń