karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

środa, 8 czerwca 2016

08/06/2016.

Cześć  :) Jak Wam minął dzień? Ja większość dnia spędziłam poza domem, najpierw naczekałam się w kolejce do lekarza, a potem byłam z mamą na mieście i w galerii handlowej. Czas mija ostatnio bardzo szybko, bo wiele chwil poświęcam na bloga, robienie zdjęć i wstawianie ich tutaj. Ale lubię to, blogowanie zaczyna być moją pasją i cieszę się, żę zaczęłam prowadzić bloga. Pogoda dzisiaj była taka sobie, nie za zimno, nie za ciepło. Wklejam Wam zdjęcia z dzisiejszego spacerku i dzisiejszy outfit.
















19 komentarzy:

  1. to u mnie dzisiaj był skwar może z 40 min posiedziałam na słonku i mnie opaliło :) akurat miałam wolny dzień to mogłam sobie leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną szminkę, pozdrawiam kochana! :*
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda idealna na spacery i sesje. ;] Ale w tej chwili u mnie burza i brak prądu, a laptop na wyczerpaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna okolica, lubię spacery w takie miejsca
    świetny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy z mamą zawsze są udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedawno założyłam bloga i to byla bardzo dobra decyzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie wiosennie u Ciebie, aż miło pospacerować.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bloga już z 4 lata mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam u Ciebie. Nie za ciepło na sweterek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ja wczoraj byłam na basenie :D podoba mi się obecna pogoda, nie lubię upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, blogowanie wciąga. Mnie wciągnęło na prawie 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek ma świetny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek ma świetny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładna okolica, nic tylko spacerować :) Kolor sweterka bardzo Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna okolica😊zapraszam na mojego bloga perfectbeauty3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń