karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

czwartek, 2 czerwca 2016

02/06/2016

Witajcie. Jakiś czas nie pisałam na blogu ponieważ byłam u brata na wiosce. W sumie prawie tydzień, ale cieszę się, bo trochę odpoczęłam i zmieniłam otoczenie. Ogólnie fajnie tam było, cisza i spokój, pogoda dopisywała. Codziennie miło spędzałam czas, spacery, grill, zakupy.Brat chciał abym została dłużej, ale no cóż, ja długo w jednym miejscu nie usiedzę, lubię zmieniać otoczenie. Jeszcze się kiedyś tam wybiorę. Poza tym ogólnie spoko , polecam takie wyprawy na wieś :)














6 komentarzy:

  1. Na wsi czas leci wolniej, zawsze mam takie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wsi czas leci wolniej, zawsze mam takie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor bluzki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor bluzki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak wiejske powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takie klimaty mam codziennie :) w lecie jest cudownie można grila zrobić, wyjść do ogrodu itd.. ale zima jest ciezka gdy trzeba odśnieżać i palić w piecu aby ciepło było ;)

    OdpowiedzUsuń