karta kredytowa + Smartfon

karta kredytowa + Smartfon

piątek, 20 maja 2016

Pierwszy wpis.

Cześć. Mam na imię Weronika i zaczynam mój pierwszy wpis na tym blogu. Blog będzię o wszystkim, o makijażach, stylizacjach, kosmetykach. A teraz mój dzisiejszy makijaż, zparaszam do oglądania :)
  






                                                        Kosmetyki, których użyłam;     
                                                        -Paleta  Freedom
                                                        -Róż  wibo
                                                        -Korektor Kobo
                                                        -Podkład Soraya, jasny odcień
                                                        -Pomadka Miss Sporty


               To dzisiaj wszysto, idę teraz przeglądać moje ulubione blogi, do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za komentarz! Życzę pwoodzenia w pisaniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozcieraj granicę cieni, a będą prezentowały się znacznie lepiej :) I odrobinę mniej różu :) Na pewno będzie to wyglądać subtelniej :) Trzymam kciuki i obserwuje postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo naturalny według mnie, chociaż to nie znaczy, że zły :) Zdecydowanie w tym roku modne są takie właśnie looki no makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Weroniko:) Pozwodzenia w blogowaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dołączam się do życzeń powodzenia

    OdpowiedzUsuń